Uncategorized

Tilki SEO

SEO (Search Engine Optimization) ve SEM (Search Engine Marketing), dijital pazarlama dünyasında sıkça kullanılan iki kavram. Ancak bu iki kavram konuya hakim olmayanlar açısından birbirine karıştırılabiliyor.

Özellikle online kızılışdoneş firmaları ve internetten satış fail e-tecim siteleri için ciddi olan bu iki kavram, yeni kitlelere yetişebilmek ve pazarda öne çıkabilmek hesabına önemlidir. Her iki kavram da web sitelerinin arama motorlarındaki görünürlüğünü zaitrmaya yardımcı evet, ancak aralarında çeşitli farklar bulunur.

Bu nedenle bu hatmızda gün gün birbirine karıştırılabilen SEO ve SEM arasındaki farkları anlatacağız. Öncelikle SEM kavramını az buçuk daha hevesligurur ve beraber inceleyelim.

SEM: Kontrol Motoru Pazarlaması

SEM (Search Engine Marketing) evet da Türkçe olarak Kontrol Motoru Pazarlaması, markaların arama motorları üzerinde daha görünür ve daha ulaşılabilir olması için meydana getirilen çkızılışmalara denir.

Kontrol motoru reklamcılığı olarak da tanımlanan SEM, arama motorlarında ücretli reklam gururı gerçekleştirilerek web sitelerinde yoğunluk geriışı işlemlerinin kâffesine denir. En pop ve pıtrak kullanılan SEM aracı ise Google Ads’dir.

Bellik bilinirliğini ve marka kıymetini zaitrmaya yönelik bir çkızılışma olan SEM, jüpiter kitlesini imar etmek açısından da az çok önemlidir. Hassaten SEM çkızılışmaları ile trafiğinizi müdrike arttırma şansı yakalayabilirsiniz.

Kontrol Motoru Optimizasyonu olarak da bilindik SEO çkızılışmaları ise SEM’in aksine ücretsiz çkızılışmalardır. SEM muayyen bir bütçe için verilen reklamları kapsarken SEO çkızılışmaları muayyen anahtar kelimelerde lafıcı bir yükseliş elde geçirmek için meydana getirilen çkızılışmalardır. Elkızı, bu mukabillaştırmayı az buçuk daha hevesligurur.

SEM ile SEO Arasındaki Farklar

Öncelikli olarak SEO ve SEM çkızılışmaları arasındaki üstelik; fevkda da belirttiğimiz üzere SEM’in belirli bir ücret mukabillığında, SEO’nun ise içerik üretim maliyetleri hariç ücretsiz şekilde örgülabilmesidir. Kısaca SEO için en ilkin içeriği üretirken harcanan maliyet haricinde performans göstermesi için yeni bir ödeme örgülmaz.

Bunun haricinde bir önemli üstelik da hızdır. SEM çkızılışmalarında sonucu daha hızlı şekilde elde edersiniz ve trafiğinizi kısaca müddet içinde zaitrabilirsiniz. Bunun aksine SEO çkızılışmaları ise uzun soluklu çkızılışmalardır. SEO çkızılışmaları yaparken uzun vadeli şekilde düşünmeli ve sitenizdeki iyileştirmeleri kadem kadem yapmalkaloriız.

Bu iki dijital pazarlama kavramı arasındaki bir özge önemli üstelik da doğallıktır. SEM çkızılışmaları ücretli reklam çkızılışmaları olduğu için doğallığa odaklanmaz, hızlı sonuç almaya odaklanır. Ancak SEO çkızılışmalarında bu tavır farklıdır. SEO çkızılışmaları daha katıksız icraatı kapsar ve sitenize daha organik bir yoğunluk sıkıntısızışı sağlar.

Bu iki kavram, içerik itibarıyla da tefavüt gösterir. SEO çkızılışmalarındaki içerikler kullanıcı deneyimini zaitrmaya ve kullanıcıların Google sorgularını vermeye yöneliktir. Kısaca daha çok kullanıcı faydasına odaklıdır. SEM çkızılışmalarında ise nişangâh daha ticari olduğu için içerikler SEO çkızılışmalarındaki kabil olmayabilir.

Ancak bu kabul etmek değildir ki SEM içerikleri kalitesizdir. Sadece iki kavram arasındaki içerik konseptleri ve odaklar farklıdır. Hassaten belirtmekte yarar var: Bu iki kavramdan biri diğerinden daha hayırlı evet da daha üstün değildir. Markaların pazarlama stratejilerine ve ihtiyaçlarına bakarak ikisinden de faydalanılabilir.
Makaslamakmızın burada sonuna geliyoruz, ancak okumaya devam geçirmek istiyorsanız Pandemi Sürecinde Mütebeddil Mahveden Davranışları: Sayısal Transformasyonün Yükselişi hatmıza geçebilirsiniz.

https://tilkiseo.com/

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Seo Fiyatları https://askacisi.name.tr/ https://tropikalmeyveler.name.tr/ https://egitici.name.tr/ https://kartalmarangoz.name.tr/ https://seomakalefiyatlari.name.tr/ IQos Heets instagram takipçi satın al
Puro Satın Al puff bar satın al
takipci satin al